Stan...

Nu har jag precis kommit hem från stan. Har varit där med farmor en sväng. Hon bjöd mig på fika och sen köpte hon lite blöjor till Engla också. Sånt är alltid tacksamt...

Jag blev väldigt försenad i och med att Nybro hade invaderats av en massa motorcyklar. Kom inte över vägen utan fick stå och vänta i en kvart eller något innan alla hade kört förbi. Det tog aldrig slut kändes det som. Skulle vara kul att veta hur många dom var som körde. Säkert runt 1000 stycken. När jag väl kom över vägen och uppe på cyklen igen, så han jag inte långt innan det blev stopp igen. Alla hade ställt sina hojar längs vägen genom stan, så jag fick gå runt hela stan för att komma in i centrum. Shit vad många dom var alltså.

Nehe nu måste jag börja greja lite här hemma innan Anna och Elin kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0