Tisdag...

Idag är ingen rolig dag... Det regnar ute och jag fryser som sjutton.  Har bara lust att ligga nerbäddad i sängen hela dagen och inte göra ett enda dugg...

Går ju dock inte att göra det. Måste hämta Engla vid 2 och efter det blir det matlagning. I eftermiddag ska jag även tvätta och så kommer Alecx pappa på besök för att fira hans födelsedag som var i söndags...

Blir nog en promenad ikväll också om inte regnet öser ner, för då vill jag inte.

Igår var vi hemma hos svärmor en sväng. Hon har ju skaffat en ny katt som var väldigt fin, men gick och gömde sig så fort vi kom och sen såg vi inte röken av honom. Han kom ju i söndags, så man kan ju förstå att han tycker att det är lite otäckt när det kommer en massa folk när han inte känner sig riktigt hemma än.

Nehe nu ska jag hoppa in i duschen. En lång och varm dusch, så att jag slipper frysa på en stund i alla fall ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0