Torsdag...

Hatar denna jäkla förkylning... Har inget nässpray heller så jag har fått ta Englas haha!!!! Hjälper ju lite i alla fall.

Igår var vi ju hemma hela dagen. Var bara ute och cyklade en sväng på senare eftermiddagen. Måste ju komma ut lite i alla fall. Engla var dock inte ett dugg sjuk utan hade kunnat gå till dagis, men det är ju bättre att ta det säkra före det osäkra. Nu fick hon vara i alla fall vara hemma och vila upp sig en dag. Dock blev det lite jobbigare för mig som är så förkyld och var tvungen att hänga med i hennes takt... Vart får dom där små all sin energi ifrån??? Det skulle jag gärna vilja veta. Känner att jag behöver lite utav det just nu.

Idag är det lite vår/sommar-fest på dagis. Börjar vid helv sex ikväll och varar i en timma. Vet inte riktigt vad som händer mer än vi ska ha med fika. Hoppas på att barnen ska ha någon form av uppträde... Skulle vara så kul att få titta på. Kan inte tänka mig att vi bara ska träffas och fika. Något mer måste det ju hända.

Nu blir det plugg och sen kommer Annelie runt halv ett och då ska vi gå en sväng. Hoppas att jag har hunnit färdigt med dagens uppgift då. Är den sista på denna enhet och sen är jag klar med en till. Går sakta men säkert framåt ;)

Nehe nu måste jag sätta igång med skolan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0