Valborg...

Firade jag och Engla i Fröseke. Det blev grillning och sen ner till parken. Rätt så folktomt, men ändå en härlig stämning. Engla fick fiska lite i fiskdammen och fick en påse godis som hon blev överlycklig över... Att så lite kan göra så mycket :)

Det var en massa barn där nere som Engla sprang runt med och hade skojigt med. Själv höll jag på att frysa ihjäl eftersom att det blåste så kallt. Ingen brasa fick ju tändas heller pga brandrisken som råder nu...

Kvällen avslutades med raketer i alla fall. Engla tyckte inte alls att det var otäckt utan snarare tvärt om. Om skrek panga, panga, panga osv. Skönt att hon inte blev rädd.

Idag har vi firat min syster som fyller år på måndag... Blev god mat och god efterrätt.

Efter det körde pappa hem mig. Blev lite handlning på Willys först. Fick låna lite pengar att handla mat för. Blir alltid lite orolig att priset för maten ska gå över dom pengarna man har, men jag klarade mig med 11.50 tillbaka. Rätt bra jobbat om jag får säga det själv ;)

Nu har jag precis varit och solat och väntar på att telefonen ska ringa. Ska ner till Annelie ikväll och spela lite spel och ha roligt. En lugnt kväll med andra ord och ladda upp för i morgon då det blir 25-års fest. Ser jag fram emot!!!!

Ha en trevlig kväll!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0