Tisdag...

Igår ringde chefen och sa att jag själv kunde ringa till paradisgruppen och prata med dom. Detta gjorde jag ju självklart, så nu är det bestämt att jag ska gå bredvid tisdag (idag) och onsdag kväll och sen på torsdag ska jag gå dag... Ska bli intressant och se hur dom jobbar där ;)

Igår var vi även i simhallen... Jag badade inte utan bara Alecx och Engla. Jag har ju Nautiluskort, så jag behöver inte betala något som tur är... Det dumma var att vi inte hittade Englas baddräkt. Den är som bortblåst. Kan inte fatta vart den har tagit vägen. Hon fick därför bara ha på sig en vattentät blöja och sina puffar på armarna. Hon har tjatat om simhallen sååå länge nu, så det var glädjetjut hela vistelsen igenom ;)

Här kommer lite kort från simhallen:












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0