Tisdag...

I lördags var vi som sagt och handlade mat... En jäkla massa mat blev det, så nu tror jag inte att vi måste handla mer utav den varan det närmaste halvåret ;)

På kvällen hade vi ju även lite fest här hemma. Det som var tänkt som en lugn och sansad kväll blev något helt annat än det, men kul hade vi i alla fall ;)

Igår jobbade jag. Träffade chefen på jobbet, så jag sa till honom om att jag var intresserad om att bli vikarie på fler ställen. Han sa att jag skulle ringa honom idag vilket jag också har gjort. Han skulle på möte med "paradisgruppen" i morgon, så då skulle han ta upp detta med dom och sen höra av sig till mig... Om han inte hade hört av sig till slutet av nästa vecka skulle jag ringa. Han är lite glömsk av sig ;)

Nu måste jag bara se till att kopiera alla papper som ska till a-kassan. Vet egentligen inte om jag vill ha det. Om du blir beviljad a-kassa så får du inte hoppa in och jobba om inte jobbet innebär minst 5 dagar i sträck... Hur ofta är det det egentligen!?!? Jag har i alla fall tänkt skicka dit alla papper och om jag blir beviljad a-kassa, så får jag ta ställning då till hur jag vill göra. Jäkla bestämmelser egentligen...

Nehe nu ska jag hoppa in i duschen. Funderar även på att göra rimbobullar idag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0