Onsdag 6/10

Skrev ju tidigare om att det var mycket folk i lördags när vi var i Ullared... På deras hemsida står nu att det hade blivit säljrekord. Dom hade sålt för hela 24,6 miljoner. Det är 2,5 miljoner mer än förra rekordet. Butiken skulle ju även ha stängt vid 17, men det hade varit såna köer till kassorna, så varuhuset hade inte kunnat stänga förrän 19.30 ungefär. Inte konstigt att man kände sig som en packad sill när man skulle gå och handla...

Brukar titta på Elvis i glada Hudik... Igår skrattade jag, så jag trodde att jag skulle dö.
Toralf och Bosse sitter och pratar om resan som skådespelarna ska göra till New York.

Bosse - Är det större än Hudiksvall?
Toralf - Ja, det finns 52 delstater.
Bosse - 52, ojojoj, menar du 52?
Toralf - Ja, 52.
Bosse - En 5:a och en 2:a?
Toralf - Ja, 52.
Bosse - Ojojoj, finns det verkligen 52 folk i USA????

Ah jag trodde jag skulle dööööö ;)

Igår var ju Engla på dansen för första gången... Det gick riktigt bra tycker jag. Var ju inte allt hon förstod, men detta var 5:e gången för dom andra, så det är ju inte så konstigt att dom kunde mer. Var rätt mycket lek och sen gjorde dom ett par danssteg när halva tiden gått ungefär, då det blev lite allvar, men sen var det lek igen. Det blir ett uppträde sen där dom ska gå luciatåg och sen göra den här dansen dom över på nu. Ska bli kul att se resultatet sen.

Nu ska jag vika tvätt och diska och sen vid 11.30 ska jag hämta Engla på dagis och cykla vidare till farmor.

Kommentarer
Postat av: fridah

åh va spännande d låter me englas dans...:)

2010-10-06 @ 18:27:41
URL: http://funbyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0