Torsdag 30/9

Jaha idag är det sista september och det betyder att 50-öringarna är värdelösa i morgon. Vi samlar alla småpengar i olika rör här hemma, så jag måste till banken sen och lämna in alla 50-öringar. Har inte bestämt mig än om jag tycker att det är bra eller dåligt att dom försvinner, men om man ser det såhär, så skulle jag aldrig böja mig ner och plocka upp en 50-öring om jag fick se en på marken ;)

Är inne på min andra vecka nu utan jobb. Det kommer i vågor det där tycker jag. Tur att man har a-kassan, så att man inte står helt utan pengar, men jag jobbar hellre ihop mina pengar än att gå hemma för dom.

På lördag smäller det! Då ska vi åka till Ullared... Att man kan se fram emot shopping så mycket, att man kan bli så glad över att få spendera lite pengar ;) Har skrivit en inköpslista över det som är viktigast, men sen får det ju gärna följa med lite annan skit hem också ;)

Nu kanske det är dags för lite bilder också... Har ju hänt lite sen sist!








Kommentarer
Postat av: Amelie

Vad roligt att du har börjat blogga igen!!! Måste ju få hänga med i ditt liv nu när vi inte ses! :)

2010-09-30 @ 21:59:24
URL: http://ihuvudetpaamelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0