Mitt första inlägg...

Jaha då ska man bli en aktiv bloggare nu då. Får se hur detta kommer att gå. Ska försöka lägga ut mycket bilder och så för det är ju nästan det som är skojigast att titta på ;) Satt precis och kollade på kollektionen från Marimekko. Säkert jätte snygga kläder, men jag har så fruktansvärt svårt för modet som är nu. Alla möjliga färger och figurer. Jag som trivs bäst i svart, vitt och grått... Neutralt och snyggt. Visst ibland kan det vara snyggt att ha en färgad topp till ett par svarta byxor, men då ska den inte vara brun, röd, orange och ihop dessutom. Aja kanske kommer in i det senare när man har vant sig lite.

Lilla sessan ligger och sover nu... Skönt med en stund över för sig själv. I eftermiddag kommer mamma och pappa in till stan. Ska åka och handla lite med dom. Kylskåpet ekar det i, men har inte så mycket pengar så jag får köpa det som är nödvändigast. Och så finns det ständiga problemet... Vad ska vi äta idag? Är så tråkigt att alltid hitta på vad man ska äta. Själv går jag på diet så det är inte så mycket variation för min del. Sallad, sallad och åter sallad. Har i alla fall olika tillbehör till så lite variation är det allt ;)

Nehe om man skulle ta och göra lite nytta här hemma.... Här kommer i alla fall en bild på vår lilla docka!

image1

Kommentarer
Postat av: Pappa

älskar dej mest av allt!
with all love

din pappa!

2008-04-19 @ 23:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0