Regn, regn och åter regn

Jag som hade tänkt ta mig en riktigt lång promenad idag, men det kändes inte som att jag hade så stor lust med det i detta vädret. Får ta en i morgon i stället. Har hört att det ska bli bättre väder då. Längtar till sommar och sol... Speciellt till Kreta!!! Vi åker den 14 augusti. Ska bli så jäkla skönt :) Engla får vara hos sin mormor och morfar då. Tyckte att hon var lite för liten för att följa med och sen vill vi ju ha lite lugnt och skönt. Hon får det bra hos mina föräldrar.

Bestämde med min svärmor idag att vi ska och titta på älsklingens band (strangel) när dom spelar på VOID i Kalmar den 31 maj. Ska bli kul att äntligen få se dom uppträda. Dom har ju haft en del spelningar innan, men jag har aldrig tidigare haft någon möjlighet att kunna komma ifrån och titta på dom. Dom är verkligen skit bra, så det ska bli kul att se dom live. Spana gärna in deras hemsida!

www.myspace.com/strangelmusic




Måste bara lägga ut en bild på lilla sötnosen och hennes outfit idag. Skit söt är hon :)


image4

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hej!

Om du inte redan deltar - tävla gärna här:
http://natalieb.blogg.se/tvling.html

Du kan vinna ett hemligt paket till ett värde av TUSEN KRONOR!!

Hoppas du får en bra lördag!

2008-04-12 @ 15:41:40
URL: http://natalieb.blogg.se
Postat av: Annelie

Världens gulligaste tjej!! Kul att du har skaffat en blogg du med! Puss Annelie

2008-04-12 @ 19:38:23
Postat av: Sofie

Haha ha du också börjat blogga nu=) Få man lite att läsa nu då=)

2008-04-13 @ 11:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0