Dagarna som gått...

I måndags var vi och klippte Engla. Var lite problem då hon inte ville sitta i stolen. Gick ju så bra förra gången, men det slutade med att hon fick sitta i mitt knä. Med lite saker att plocka med så gick det bra. Hon är sååå himla söt i sin nya frisyr :)

Igår var jag på skolan och gick igenom det praktiska. Vi fick ta blodtryck på varandra, vilket var rätt svårt då det va svårt att höra slagen... Men det gick i alla fall... Sen fick vi ta blodprov på en docka. Uscha... Sånt vill jag inte hålla på med. Sen fick vi sticka varandra i fingret och mäta blodsockret. Lite grundläggande kunskap som alltid är bra.

Idag ska jag fixa till naglarna lite. Blir lika ful utväxt på dom som på håret :( Undra bara vad jag ska ta för färg denna gång. Kul att kunna variera lite.

Sen tror jag inte att det har hänt så mycket mer. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0