Fredag...

I natt vaknade Engla vid halv tolv och skrek. Sprang in där i hopp om att hon skulle somna om snabbt, vilket hon oftast gör, men igår stod jag där inne i cirka 30 minuter och hoppet försvann lite för varje minut som gick. Efter en halvtimma, så tog jag faktiskt upp henne. När man står utan kläder så länge så håller man nästan på att frysa ihjäl. Jag tog på mig lite kläder (strumpor, byxor och 2 tjocka tröjor) och gick ut med Engla till TV:n. Efter att ha stått så länge utan kläder så var jag helt nerkyld. Mina 2 tjocka tröjor räckte inte, så det fick bli även en filt.... Fattar inte hur man kan frysa så mycket som jag gjorde igår.... Vi satt i alla fall framför TV:n till halv tre. Nu får det vara nog tänkte jag efter att ha nickat till flera gånger under dom här 3 timmarna. Efter en stund somnade hon i alla fall och jag kunde krypa ner i min sköna säng igen. Hoppas att hon hela natten idag, för jag tror inte jag orkar vara uppe en natt till så...

Idag har jag och Engla varit uppe på stan. Skulle hitta en julklapp till Alecx från Engla. Lättare sagt än gjort. Finns inte så mycket till killar i den här stan. Hittade en sak i alla fall som jag hoppas han tycker om. Får vi se på julafton ;)

Det är så fruktansvärt tråkigt väder ute. Regn, regn och åter regn. Det blir så grått och trist. Vet inte hur länge sen det var jag såg solen nu... Med lite snö på marken hade det i alla fall inte varit lika grått och trist. Tycker fakiskt att det ska vara lite snö på julafton också. Det hör till, men så blir det nog tyvärr inte.



Ha en bra dag!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0