Ingen soffa :(

Det kom ingen soffa till oss idag :( den skulle komma nästa onsdag i stället. Blir vi sofflösa en vecka nu då, för svärmor ska hämta våran idag...

Var och fixade passet igår. Tar väl 1-2 veckor innan det kommer bara. Passet kostade 400:- trodde det skulle gå på 500:- så där tjänade jag in en hundralapp haha!

Ska nog upp till stan med Engla sen när hon har vaknat. Ska köpa en glass till oss som vi kan sitta ute i solen och äta :) Skönt att solen och värmen har kommit tillbaka igen. Man blir så mycket piggare då.

Alecx jobbar bara i morgon med och sen har han semester i 4 veckor. Ska bli kul med lite sällskap om dagarna. Har ju Engla, men nu får jag dubbelt upp i sällskap :)

Inte långt kvar till Kreta nu. Längtar sååååååååå!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vad roligt =) Härligt med semester och kunna vila ut sig! Hoppas glassen smakar gått..hehe



Kan förså att du längtar till kreta nu..hade jag också gjort, för oss kanske det också bli att åka någon stan nästa år=) Man hoppas ju på det i alla fall..hehe Bara hör av dig om du vill ha sällskap, oftast så är jag ledig!



Många Kramar

2008-07-02 @ 13:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0