Öland

Igår var vi på Öland... Det var riktigt trevligt. Var ju på Köpstaden för att hitta något till Liam. Det var lättare sagt än gjort. Var inne på H&M först och hittade en liten sak, men väntade med att köpa den eftersom att jag ville kolla på KappAhl innan. Där fanns det absolut ingenting... Så jag gick tillbaka till H&M för att hitta något mer för jag ville inte bara komma med denna lilla lilla sak. Hittade absolut ingenting som passade till och Engla var skit gnällig i vagnen, så till slut bara tog jag en sak till. Blev bara två små, små saker, men det är ju i alla fall tanken som räknas. Hoppas bara att Mikaela tycker om det också. Tycker att båda sakerna var söta ;)

Engla följde ju med mamma och pappa hem igår. Har inte hört något från dom, så det tolkar jag som att det har gått bra. Hoppas det i alla fall, för min lilla mammas skull :) Alecx mamma, bror och syster kom förbi igår, så vi satt ute på balkongen och pratade... Var sååååååå varm och skönt :) Sen var vi ute och gick "rundan". Alecx var helt slut när vi kom hem och undrade hur jag orkade gå denna varje gång. Så jobbig är den faktiskt inte. Tar precis 1 timma och det är perfekt.

Idag ska vi hem till Susanne (Alecx mamma) och sola. Har ingen solskyddsfaktor, så det blir till att vara försiktig. Hoppas på att få lite färg i alla fall.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Mamma Jessica

Okej, ja det känns skönt också att det finns andra som har gått igenom nästan samma sak.

Jag skulle inte heller kunna förlåta mig själv om jag gjorde abort. gud vilken hemskt tanke.

2008-07-24 @ 08:20:25
URL: http://jyees89.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ha en jätte skön torsdag..Nu har man semester,,så skönt...Göra något skoj denna dag? kram

2008-07-24 @ 14:13:12
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Anonym

Klart jag kommer att gilla det...det är ju tanken som räknas! Igentligen hade ni inte behövt köpa något, men det ska bli kul när ni kommer upp =) Hör av mig snart till dig KRAM PUSS

2008-07-24 @ 14:18:03
Postat av: emma

Hehe bananen är en sån som kommer o går ur ens liv för hon har alltid nåt nytt på g=) Hon var iaf o hälsade på oss när vi hade stugan o sen har vi träffats några gånger nu på ganska kort tid så det är skoj.Allt bra här annars, hur är det med er i värmen?kram

2008-07-24 @ 18:56:55
URL: http://ems86.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ha en skön kväll...

2008-07-24 @ 19:32:01
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0