Tomt....

Är så tomt i vardagsrummet nu tan soffan så att det näst intill ekar. Har satt dit våra 2 fåtöljer nu så länge i alla fall. Har fixat i Englas rum också. Blev ju så mycket plats nu när tvåsittsen (soffan) försvann från hennes rum. Har möblerat om lite hos henne, så nu är det jätte fint :) Hon har ju så sjukt mycket leksaker,så jag har rensat bort dom som hon inte använder. Typ saker som man ska ha när man är bebis och det tycker inte jag att hon är längre.

Måste gå och fixa mina naglar snart. Har inte gjort det på nästan 1½ månad. Dom är skit långa och så har en gått av :(  Får inte tag på Johanna bara. Har ringt hela veckan, men inget svar. Hon kanske har tagit semester denna veckan. Vem vet...

Idag är Alecx sista dag på jobbet innan semestern. Han är sjukt glad för detta. Vet att han har längtat som sjutton.

Vill skänka en tanke till Annelie också som blev faster i natt till en liten tjej :)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

så typiskt! Jag har kämpat mig bort till Hanemåla och fick snygga fingrar och ben efter denna långa promenad..hahaha hade lämnat min cykel hos mamma igår, så det fick bli att gå idag när alla som har körkort jobbar! Men det gick i alla fall! Synd att vi inte planerade något tidigare för då had jag stannat hemma eller så kunde du följt med hit så skulle ni få sola och bada lite kanske i poolen..hehe Jag tycker det är jätte skönt att doppa sig nu när man är gravid och konstant varm..hihi



Ha en underbar dag tjejen =)

2008-07-03 @ 11:40:37
Postat av: Annelie

hihi o nu har nr 2 kommit... :) Puss

2008-07-03 @ 18:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0