Hej igen!

Har haft fullt upp så det har inte blivit av att jag skrivit något på min blogg.

Igår var jag och Engla på min systers skolavslutning. Hon slutade nian. Var sex år sen jag slutade nian. Var kul att komma tillbaka till min gamla skola och se hur det såg ut nu. Hade gjorts mycket ändringar sen jag gick där. Eleverna fick rosor av lärarna samtidigt som dom hämtade betygen. När alla hade fått var det en kvar, så den fick Engla... Så snällt!!!

Idag är Alecx inne i Kalmar med sin mamma och bror. Engla ligger och sover och det är så skönt att få en stund för sig själv. Har inte haft det på ett tag nu... Får se vad han har köpt för skojigt sen när han kommer hem ;)

Ikväll spelar Sverige igen. Alecx mamma ska nog komma hit och kolla. Blir nog några öl (cider för min del)... Kan bli riktigt trevligt.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: mikaela

2008-06-14 @ 14:08:55
Postat av: mikaela

Skönt att ta lite tid för sig själv ibland=) Vi måste ta och hitta på något snart...kanske gå ut på kvällen eller något! Kram

2008-06-14 @ 14:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0