Måndag

Måndagar är så himla sega... Första dagen på den nya veckan och fem dagar kvar till helg. Som tur väl är så är det bara fyra dagar denna veckan. Midsommarafton på fredag ju :) Börjar bli lite smått tråkigt att gå hemma själv varje dag... Nu har jag ju Engla här hemma, men till hösten börjar hon på dagis och då blir jag helt själv varje dag. Blir väl mycket skolarbete då, så jag får nog att göra...

Idag på morgonen åskade det något fruktansvärt här. Älsklingen fick kliva upp och cykla iväg i hagel och blixtrar. Åskan låg precis över, blixtrar med knall på samma gång. Tyckte det var riktigt otäckt... Åskan berör mig inte om den är en bit bort, men när den ligger precis över... Usch den kan ju slå ner i huset eller något. Skönt att det är över nu. Engla hon sov som en stock under hela tiden. Det lät ju som att huset höll på att falla ihop, men nej hon sov haha! Skönt för hennes skull.

Jag och Engla har gjort chokladbollar idag. Alecx har haft det som önskning ett tag nu och vi hade lite tid över idag, så vi ställde oss med det. Till middag har jag tänkt göra köttfärslipma med sås och potatis till Alecx och till mig blir det sallad och kyckling (som vanligt haha).

Ha det bra! Kramar

Kommentarer
Postat av: Mikaela Kronberg

hurre du...när ska vi få titta på tatuerigarna =)

2008-06-16 @ 13:53:31
Postat av: Annelie

haha vi hade åxå köttfärslimpa m sås o potatis idag... ut o gå en runda på ons eller?

2008-06-16 @ 14:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0