Midsommardagen...

Var vi kavr i Fröseke. Jg och Alecx följde med pappa ut i skogen och kollade. Pappa har en massa pyssel för sig ute i skogen så vi var och tittade på det. Sen på kvällen när Engla hade somnat gick jag och Alecx ut på en promenad. Vi gick ner till badplatsen och satte oss på en bänk som stod ute på bryggan. Var nstan så att jag blev lite sjösjuk när det guppade utav vattnet ;) Sen gick vi vidare till min gamla skola och då fick jag för mig att vi skulle gå och kolla på vikingaberget där jag lekte mycket som liten. Jag hade lite problem med att hitta dit eftersom att det ligger en bit in i skogen, men efter en stund kom vi dit. Såg nästan precis lika dant ut. Väckte en massa gamla minnen :) När vi skulle hitta ut fick vi springa genom en tomt oooooooppppppssssssss... Dom trodde säkert att vi var tjuvar när vi smög runt sådär haha! Men vi kom hem till slut i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Haggan i backen

Vilken snygg pojkvän du har !!!**

2008-06-25 @ 19:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0