Helgen som kommer...

I morgon (fredag) så kommer pappa och hämtar Engla för hon ska vara där hela helgen. Efter det ska jag upp till stan och köpa hårfärg för att försöka få bort den fula utväxten jag har fått. Sen blir det nog en sväng till systemet också. Har några cider här hemma, men det räcker inte för två dagar... Klockan 7 på kvällen sen kommer två kompisar hem till mig. Kanske Alecx syster också, vet inte säkert än. Men i alla fall... Vi ska sitta och dricka lite och bara ha det trevligt. Är ju inte så ofta man kan träffas så längre, så det ska bli så jäkla kul :)

På lördag sen ska jag hem till svärmor någon gång på eftermiddagen och förfesta lite. Vid 7 ska en kompis köra in oss till kalmar för vi ska kolla på älsklingen som spelar på VOID vid klockan 8. Därefter ska vi gå ner till stan och sätta oss på någon krog. Ska bli så kul att äntligen få se Strangel live... Hela helgen ska verkligen bli så jäkla kul!


Kommentarer
Postat av: Annelie

Längtar jätte mkt tills imorrn!!!

Härligt ut o gå igår, skönt med frisk luft är mkt bättre idag... Hoppas att vi kan en dag nästa vecka åxå... Puss puss

2008-05-29 @ 18:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0