Helgen

I helgen var vi ju i Helsingborg. Det var bra... Förutom att Engla skrek typ hela bilresan ner och hem. Sov bara en liten stund på vägen ner och en liten stund på vägen hem. Hon har sovit som en stock i natt och sover också nu. Somnade i min famn vilket typ aldrig händer, så hon måste vara helt slut efter äventyret i helgen.

Engla och Jacob gick bra ihop. Hon tyckte väl att han var lite otäck i början för han skulle krama henne och så, men dom var så söta :) min moster har även en hund som Engla inte tyckte om särskilt mycket. Hon skrek så fort hon fick se honom, så jag fick bära henne när hunden var i närheten.

Kollade en stund på Eurovision i lördags. Såg alla bidragen, men sen gick jag och la mig. Gick tydligen väldigt dåligt för Sverige... Så dålig tyckte jag faktiskt inte att låten var.... Men men, bara att gratulera Ryssland till vinsten. Första gången dom vann tror jag, så det var dom värda. Låten var rätt okej dessutom.

Här kommer lite bilder från Helsingborg:

                                                                                                                                 

Kommentarer
Postat av: Annelie

Det såg verkligen mysigt ut..

2008-05-26 @ 12:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0