Helsingborg

På lördag ska jag och Engla åka med mamma och min syster till Helsingborg och hälsa på min moster. Dom ska flytta till London snart och jag har inte sett deras hus ännu, så jag får ta och passa på nu för snart är det för sent. Det blir bara från lördag till söndag, men det känns som att det räcker så. Tråkigt med en så lång bilresa bara. Engla är ju inte direkt överförtjust i att åka bil... Får ta med en massa, massa leksaker och lite som hon kan tugga på så hoppas jag att hon ska vara lugn. Hoppas att hon kommer att sova en stund också. Har en kusin som är ett par månader äldre än Engla, så det ska bli kul att se hur dom kan leka tillsammans. Vi brukar ju aldrig umgås med någon som har barn i Englas ålder, så det ska bli kul att se vad hon tycker om kusin Jacob.

Hade velat se Eurovision Songcontest på lördag kväll, men jag tror inte att jag kommer att orka vara uppe och se hela. Tror jag kommer att vara rätt trött efter att ha åkt långt och så, men vi får se hur jag känner. Kan ju bara hålla tummarna för Charlotte annars :)

Ha det bra! Kramar

Kommentarer
Postat av: Annelie

Ha så roligt nu!! Skönt o åka iväg lite! Hörs nästa vecka! Puss

2008-05-22 @ 17:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0