Fredag = Maskeradfest

I fredags var det maskeradfest i Ruskemåla skola. Jag tänkte att jag skulle vara prinsessa. Så här blev resultatet:



Kvällen började med förfest hemma hos Banan. Det var väldigt trevligt. Vi lyssnade på en massa musik från den gamla goda tiden ;) Här kommer lite bilder från Banan.







I Ruskemåla senare blev det lite lekar. Vi var uppdelade på olika lag. Det började med frågesport, där jag inte kunde en enda fråga... Men sen blev det textremsor. Det kommer från programmet Dobidoo. Jag tillförde 1 poäng till vårt lag i alla fall med att kunna YMCA. Ska väl vara nöjd över det haha! Här kommer en bild där ifrån:



Tack för en trevlig kväll!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0