Gitarrspelande idiot till granne...

Vi har en kille som bor över oss som håller på att spela elgitarr om kvällarna. Igår höll han på till halv tolv. Hallå!!!!! Du bor i en lägenhet, visa lite hänsyn. Vissa måste faktiskt kliva upp på morgonen, för att dom har ett arbete och sköta. Vet inte hur många gånger han har lyckats väcka Engla. Om det fortsätter tänker jag ringa hyresvärden. Inte är det väl meningen att folk ska få spela elgitarr halva nätterna om vardagarna. Ibland bli jag sååå trött på vissa människor.

Annars har det väl inte hänt så mycket. Engla har blivit sjuk igen. Hon hann ju knappt bli frisk sen förra gången. Andra dagen hon är hemma idag. Tror att hon håller på att få fler tänder också. Hon vill inte äta eller dricka... Inte få in något i munnen överhuvudtaget... Ska inte sova utan bara skriker. När man har barn är livet inte alltid en dans på rosor, men vi älskar henne över allt annat ändå.

Idag kommer mamma och pappa hem från Egypten. Hoppas att dom har haft det bra. Tänkte att jag och Engla ska upp till stan sen och köpa en present till honom och lite alvedon till henne i hopp om att hon ska kunna sova lite då.

Nehe nu ska jag försöka vila en stund. Ha det bra!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0