Ny design...

Har som sagt fixat en ny gesign till min blogg. Tack vara älsklingen (och lite mig själv) så har jag nu (enligt mig själv) en snyggare blogg. Det tar lite tid innan man förstår hur man ska göra. Är mycket för svart och vitt, så därför var det dom två färgerna det fick bli.

I helgen har det inte hänt så jätte mycket. Igår var vi hos farmor för att hon fyllde år. Vi blev bjudna på köttfärslimpa. Det är ju så himla gott!!! Sen blev det ju tårta också ;) Sen när vi koma hem bjöd vi svärmor på jordnötskakor som jag hade bakat nu i helgen. Det är ju sååå gott, men jag tror inte jag har sett någon som är så tokig i dom som Alecx är :)

Nu har jag min syster på besök. Hon ska vara hos farmor någon dag nu, så slipper hon vara hemma själv och ha tråkigt nu när mamma och pappa är i Egypten. Ska bjuda henne och farmor på våfflor på onsdag. Var skit länge sen jag åt det nu, så det ska bli gott!

Syster Yster



Sötnosen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0