Vår kära dotter...

Har gått och fäst sig vid en docka. Hon har inte haft någon favorit leksak innan, men nu har hon hittat en. Kacka som hon kallar dockan för... Hon släpper inte taget om denna docka. Får ha den i vagnen till dagis till och med... Tar med den hem sen igen för man ska inte ha med sig leksaker hemifrån, men i vagnen så får hon ha det ;)

Går runt och säger kacka hela tiden... Hon har även lärt sig lite nya ord: Vovve, strumpa, kex, danne, titta, mamma, pappa, tack och sen finns det säkert något ord jag har glömt, men det är en bra bit på vägen ;)

Här kommer bild på kacka och sen Engla när hon åker i sin dockvagn:




Kommentarer
Postat av: Mikaela Kronberg

Så himla söt! När jag va liten så fäste jag mig också i en docka...hon följde med övarallt =) hehe

2008-10-23 @ 13:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0