Helgen som varit...

Åkte ju hem till föräldrarna i helgen. Har varit jättebra förutom att det har regnat hela tiden. Var och åt mat hos mormor i lördags, vilket var trävligt eftersom jag inte är sär så ofta...

Idag var jag och lämnade Engla på dagis vid 8. Därefter skulle jag cykla till min praktik för att få tider med mera. När jag är på väg hem från Englas dagis får jag se att min köra sambo har tagit MIN cykel till jobbet och lämnat hans hemma. Nu kanske ni tänker att jag kan ju ta hans i stället, men nu är det såhär att jag inte har några nycklar till hans cykel. Kände hur paniken började komma krypandes... Hur skulle jag ta mig upp till Madesjö??? Går ju i och för sig att gå, men då hade jag aldrig hunnit i tid. Kom på att Alecx syster bukar läna sin son på Englas dagis runt halv nio, så jag ringde henne och frågade om inte jag kunde få låna hennes cykel, så kunde hon vara hemma hos oss så länge. Snäll som hon är så ställde hon upp. Allt ordnade sig till slut i alla fall. Var tur det, för annars vet jag en som hade legat risigt till ;)

Ha en bra dag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0