Helgen som varit

I lördags var vi inne i Kalmar och shoppade. Köpte höst- och vinterkläder till Engla. Skönt att ha det gjort. Köpte lite till mig själv också ;) Blev helnöjd med kläderna jag köpte till mig... Man känner sig alltid lite extra fin när man har nya kläder som man känner sig trygg i.

Igår var vi på kalas hos svärmor. Hon fyllde år nu i veckan. Träffade "Kretagänget" vilket gjorde att man längtade tillbaka :( Vi blev bjudna på lasagne och glass. Det var så himla gott!

Efter det var vi på willys och handlade lite. En polisbil stod utanför vilket gjorde att man tänkte att dom tagit en snattare. När vi stod i kön till kassa kom 2 poliser med en liten tjej. Runt 15 kanske hon var. Hade en luva dragen över huvudet, men jag kunde ändå se att hon grät och hade gjort det ett tag. Var det verkligen värt det????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0