Trött, trött och åter trött

Engla blev förkyld igår kväll, så hon har knappt sovit på hela natten. Hon har fått ligga mellan mig och Alecx för man orkar ju inte springa in i hennes rum hela tiden. När hon väl somnade mellan oss ligger en annan på helspänn för man vågar knappt röra sig ifall hon skulle vakna igen...

Idag på morgonen ville hon inte ha någon välling utan bara slog mot flaskan. Försökte ge henne lite mjölk i stället eftersom det är lite mättande. Man vet ju själv att man inte är speciellt sugen på mat när man är i början av en förkylning.

Lämnade henne som vanligt på dagis i alla fall. Hon är liksom inte dålig, utan det är bara näsan som rinner. Lite gnällig också förstås eftersom att hon inte har sovit så mycket i natt. När jag skulle säga "hej då" till henne på dagis blev hon så ledsen. Hon ville vara hos sin mamma när hon inte kände sig riktigt pigg... Tur att hon inte ska vara där så länge idag då.

Hoppas att vi får sova lite bättre i natt. Alecx åker till sin spelning runt 6 i morgon på morgonen så jag hooppas verkligen att han får sova lite. Jag och Engla ska hem till mamma och pappa över helgen så jag får lite avlastning där i alla fall.

Ha en bra dag!!!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Stackas lilla söta! klart hon vill vara hos sin mamma när man inte känner sig pgg =) Många pussar till er !

2008-09-04 @ 13:05:00
URL: http://mikaelka.blogg.se/
Postat av: Annelie

Vad tråkigt att hon blev förskyld... Då förståd jag att hon var uppe när du ringde till Alexander..

Puss

2008-09-04 @ 15:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0