Etik och livsfrågor

Nu har jag gjort sista uppgiften i Etik och livsfrågor, så nu har jag avslutat 2 kurser... Bara lite kvar nu och sen är det sommarlov. Inget direkt lov för mig eftersom att jag ska jobba hela sommaren, men det ska bli skönt med lite pengar för en gång skull...

Har även diskat upp en hel hög med disk... Det var jobbigt, men så blir det ju när man skjuter upp det. Har även förberett maten, så det är bar att sätta det i ugnen när jag har hämtat Engla sen... Lite nytta har man alltså gjort idag ;)

Idag på morgonen när jag klev upp vid 7 hade vi 9 grader på vår termometer... Rikigt behagligt var det när jag gick och lämnade Engla på dagis. Om det fortsätter såhär, så har vi nog vår efterlängtade sommar snart :)

Nehe nu ska jag hämta Engla och sen mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0