Färdig...

Nu har jag solat, gjort skolarbete, varit på stan och köpt nya hörlurar till min mp3 eftersom att dom gamla inte fastnar i mina öron och sen var jag på willys och köpte en massa onyttigheter till helgen och sen har jag duschat.... Har fått en hel del gjort... Så nu ska jag snart hämta Engla...

En annan sak som jag glömde nämna innan är att vår granne har haft fest sen 8 någon gång på morgonen. Musik spelas högt och ibland inget alls. Ibland låter det som han har 10 personer där inne och ibland låter det som han inte har någon alls där inne. Vet ju inte ens om han har fest, men det låter som det... Till och från i alla fall ;) Så länge han inte spelar jätte högt ikväll och för en massa liv då, så bryr jag mig inte... Party on :)

Nehe nu måste jag bege mig till dagis och hämta Engla. Ha en toppenhelg!!!!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Jag har hört ryktesvägen att er nya granne redan fått 2 varningar. Klagar ni så åker han nog ut! Ett litet tips om ni vill bli av med han hehe....!

2009-04-24 @ 23:26:21
URL: http://elmilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0