Onsdag...

Igår efter att vi hade ätit cyklade jag och Engla till Svartegöl och matade fåglarna där.... Shit vad mycket fåglar det var. Det lilla brödet vi hade med räckte inte långt. Var rädd att få en fågelskit på mig för det var en massa måsar som flög över oss hela tiden... Men Engla tyckte att det var hur kul som helst och ville klappa fåglarna hela tiden ;) När brödet var slut cyklade vi till min farmor eller gamlan för Engla. Min kusin och någon tjej var där också. Min kusin praktiskerar hos farmor denna veckan...

Sen hände det inte så mycket mer igår. Låg i sängen och slappade. Eller jo föresten, vi håller på att få nya grannar. Dom som har köpt lägenheten vägg i vägg håller på att flytta in. Tror att det är en kille. Var hur många killar här som helst igår och höll på att hjälpa till att bära saker. Ser inte fram emot festerna som säkerligen kommer att bli. Man hör rätt väl igenom väggarna här tyvärr... Sen körde dom här utanför med sina volvobilar, fram och tillbaka.... SUCK!!!!

I morgon ska mamma och pappa åka till London och hälsa på min moster med familj. Ska upp till stionen och vinka av dom i morgon.... Eller nja ska hämta upp deras bilnycklar. NEJ jag ska inte köra deras bil utan farmor ska ha den under tiden som dom är borta. Eftersom att Alecx också är borta över helgen, så ska jag och Engla sova hos farmor en natt. Kanske vi får använding av bilen, men jag tror knappast det. Ska ju bli så fint väder i helgen, så då är jag hellre ute än att sitta i en bil.

Ikväll blir det nog en promenix med Annelie och sen blir det sängen som vanligt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0