Tisdag....

Engla var förkyld igår på morgonen när hon vaknade, så i natt har hon varit vaken flera gånger. Tog febern på henne idag på morgonen. Hon hade 36,2 så feber har hon ingen i alla fall, så hon är på dagis idag, men ikväll blir det nässpray, så får vi hoppas att hon sover bättre då.

I eftermiddag ska jag tvätta. Känns som att jag gör det hela tiden... Förstår inte det ;)

 Om jag får någon tid över mellan tvättarna idag, så tänkte jag försöka hinna med att tvätta fönster också. Utanför är det en massa smuts så klart, men här inne är det en massa handavtryck... Engla tycker om att stå och titta ut när det ska komma någon till oss, så då står hon och fingrar på våra fönster ;)

Sen hoppas jag på att det blir en promenad ikväll också... Får kolla upp det lite senare.

Nu ska jag börja med skolarbetet.... I morgon ska jag på en föreläsning om missbruk som jag ser fram emot. Ska bli väldigt intressant. Hörs kanske senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0