Tisdag...

Igår kom mamma, malin och louise hit. Vi åkte ner till skokällarn där jag hittade ett par "foppatofflor" jag vill ha. Skulle vara så bra att ha nu i sommar när jag ska jobba. Taskigt att jag inte har några pengar så att jag kan köpa dom. Sen åkte vi till Lindex där Engla var som en galning. Hade ingen vagn med mig, så hon sprang runt fritt och drog i allt hon kunde få tag i. Trodde jag skulle bli TOKIG... Sen åkte vi till Kvantum. Har ju inte direkt några pengar, så jag handlade inget särskilt där heller. Ändå kul att få komma ut lite och det är bra för Engla. Hon älskar att få komma ut i affärer och kolla på alla saker och folk med för den delen ;)

På kvällen var det lugnt framför TVn. Har känt mig väldigt trött nu om kvällarna, men jag hoppas att det ska vända snart. Glömde ta mina tabletter nu lördag och söndag, så jag vet inte om det beror på det. Är så svårt att komma ihåg allt ibland. Innan var jag en hejare på det, men minnet tryter ju äldre jag blir ;)

Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Måste upp till posten och skicka tillbaka ett paket. Fick filmer från en filmklubb som Engla är med i som jag inte ville ha. Har betsällt en film nu tills hon fyller år, så när jag har skickat tillbaka paketet och fått den nya filmen, så ska jag gå ur. Beställde Lotta flyttar hemifrån. Hon har ju alla pippifillmer nu och näst efter pippi kommer Lotta och skållan, så det fick bli en Lottafilm. Det blir nog bra :)

Nehe dags att ta tag i dagens skolarbete. Kanske skriver någon rad senare. Det vet man aldrig!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0