Torsdag...

Idag är det skärtorsdagen... Det betyder en massa påskkärringar och påskgubbar på dagis. Engla tyckte att det var hur kul som helst att klä ut sig idag och tyckte att det var roligt när jag målade henne lite i ansiktet. Efter det gick hon och tittade sig i spegeln hela tiden och sa att hon var fin ;)

När jag lämnade henne på dagis gick dom runt och inspekterade varandra. Kul när det händer lite annorlunda saker.

Så här ser vår lilla påskkärring ut idag:







Igår tvättade jag till förbannelse... Engla skulle ju självklart sätta sig rakt framför tvättställningen när vi skulle ta kort ;)

Satt ju med psykiatrin igår också. Uppgifterna är inte ett dugg svåra, men tar tid och göra. Hur det nu kan komma sig...

Nehe nu måste jag börja röja lite här hemma...

Kommentarer
Postat av: Anonym

sötis..

2009-04-09 @ 18:31:45
Postat av: Mikaela

Sötis flickan =)

2009-04-09 @ 19:59:36
URL: http://mikaelka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0