Första halvan klar...

Nu har jag dammat, tvättat toaletten och vikt in hälften av tvätten, det som jag tumlade igår. Resten har inte torkat, så den får jag vika ihop i morgon.

Imorgon ska jag även dammsuga och tvätta golven. Sen tror jag att jag vågar släppa in folk här på fredag ;) Får ta det sista på fredag när Engla har åkt. Dom där små har en otrolig förmåga att plocka fram en massa saker ;)

Ser verkligen fram emot fredag. Är inte så ofta vi träffas så allihop. Ska bli kul att Emilia kommer också. Har ju aldrig riktigt pratat med henne utan bara hälsat någon enstaka gång då jag mött henne... Ska bli kul att få se hennes kula också ;)

Nehe nu ska jag snart hämta yrvädret på dagis...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0