Fredag och den 13 dessutom...

Är inte specielt vidskeplig av mig... Men man vet aldrig ;)

Idag har jag och Engla varit en sväng på Kvantum... Behövde egentligen ingenting, men det är skönt att få komma ut lite. Engla tycker inte att det är så kul att bara sitta hemma och glo.

Ikväll ska Alecx ha lite fest med sina jobbarkompisar. Engla ska sova hos farmor och jag ska hem till Annelie. Ska upp och lämna av Engla vid Coop sen... Vi skulle möta farmor där för att hon skulle handla lite till henne och Engla. Får ta hennes cykel hem sen... Vad motion jag får idag ;)

Ikväll ska jag och Annelie äta lite och hyra film... Är sugen på någon svensk tror jag. Skönt att bara ta det lugnt ikväll... Jag får ju mitt den 27:e då jag har bjudit hit lite kompisar... Får inte bli för ofta för då uppskattar man det inte på samma sätt och man tröttar lätt...

Nehe nu ska jag fixa något mellanmål till Engla innan hon ska sova en stund.

Ha det bra!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0