Fredag...

Äntligen helg!!! Och vilket härligt väder... Såg lite trist ut i dag på morgonen, men nu är det ju skit skönt ute.

Igår var jag ju på skolan... Gick igenom hela kursen med min lärare och mina arbeten. Får VG i kursen kommunikation. Är väldigt nöjd med det :)

Sen var det ju föräldrarmöte. Det kunde jag verkligen ha varit utan. Höll typ på att somna. Fick i alla fall veta lite olika saker som händer nu i vår. I mars skulle det vara utvecklingssamtal och det är ju roligt att få veta hur det går för Engla. I mars skulle det även vara pyjamasparty ;) Kul att dom hittar på lite. Sen i april vid påsk, så skulle det vara lite påskfest!!! Och sen i maj skulle det vara vårfest där man fick ta med sig fick och då skulle barnen uppträda och lite... Det ser jag verkligen fram emot :)

Idag har jag varit uppe på stan med Anna... Var på Lindex, TorgEtt och Willys. När jag kom hem passade jag och Engla Liam en stund för Mikaela skulle sola. Han är så himla snäll. Säger inte ett ljud typ. Engla tycker att det är så kul med en lekkamrat också ;) Hon överöser honom med sina leksaker :)

Ikväll ska jag ju ha tjejfest... Ska bli sååå kul! Har sett fram emot det jättelänge... Engla ska vara hos mina föräldrar över helgen och Alecx ska in till Kalmar...

Ha en trevligt helg!!! Det har jag tänkt ha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0