Helgen...

I fredags kollade vi på



Tyckte inte alls att den var bra... Somnade till och med så att jag  inte såg slutet.

Helgen spenderade vi hos mina föräldrar. Hände väl inte så mycket. Vi åt gott och hade det trevligt :)

Igår var Alecx och spelade innebandy, så mina föräldrar var med uppe hos oss en stund innan som skulle iväg på bugg. Dom hann inte mer än gå innan det knackade på dörren. Tycker inte om när det knackar på dörren när man inte har avtalat någon tid med någon. Jag kikade ut och såg mina 2 fastrar och med sig hade dom Alice och My (Alice är min kusin och My är en tjej som min ena faster brukar ha lite då och då, svårt att förklara). Blev jätte förvånad!!! Dom hade varit inne i Kalmar och köpt lite småsaker till Engla. Dom kom in en stund och det blev en väldigt fart på Engla, Alice och My. Dom lekte som bara den. Alice och My är ett par år äldre, men det brydde sig inte Engla om ;) Hon körde med dom som sjutton ;) När dom gick fick Engla lite kvällsmat och den kom Annelie upp. Vi skulle ute och gå, men jag sa att hon gärna fick titta upp en stund innan. Hon hade med sig Niccie (hunden) också. Engla tyckte att detta var väldigt intressant att ha en hund hos sig, lite avvaktande dock ;) Alecx sa att hon hade pratat jätte mycket om hunden sen när hon skulle sova och idag på morgonen när jag tog upp henne började hon genast prata om hunden. Jag sa till henne att hunden hette Niccie som var här igår. När vi var på väg till dagis satt hon i vagnen och sa: vovve ticcie haha så söt....

Idag vet jag inte riktigt vad som händer... Ska i alla fall plugga nu. Ha en bra dag!!!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Vad roligt att hon pratade om henne sen... Jaa från att vara lite rädd till o tillslut pussa Niccie på 40 min var inte dåligt!

2009-02-02 @ 11:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0