Helgen...

Vår helg började redan i torsdags kväll eftersom att Alecx var ledig i fredags. Han hade innebandy på kvällen, så jag och Engla var hemma själva.

På fredagen var jag och Engla hos Mikaela och Liam på förmiddagen. Sen behövde både Engla och Liam sova, så vi gick hem. Efter att barnen hade sovit, så tog vi en sväng upp till Kvantum. Efter det hann vi inte så myckt mer än hem förrän vi skulle åka till Kalmar. Vi var då på Stadium, Media Markt och City Gross. På Media Markt köpte vi ett nytt spel till vårt x-box.

    

Vi har testat det lite i helgen och tycker att det är jättekul!!!

I lördags var svärmor och Mathilda uppe på förmiddagen, så då spelade vi lite. Tror jag förlorade :( Efter att Engla hade sovit kom min faster upp och tog med Engla ner till Mc Donald´s och sen skulle dom på Ö&B också. Jag och Alecx passade på att cykla till Lidl en sväng. Dom har så god mjölk där och även chokladmjölk. Bästeföre datumet går väldigt långt fram, så man kan ju egentligen fråga sig hur mycket tillsattser och skit det är där i :S

På kvällen blev det ju såklart melodifestivalen!!! Men vilken skit det var i lördags. Fastnade inte för en enda låt. Satt och hoppades på BWO för dom brukar ju alltid göra bra ifrån sig, men vilken jäkla skitlåt dom hade... Nej fy, det var inget bra alls i lördags.

Bakade även dom berömda Non Stop kakorna i lördags ;)



Engla har börjat tycka om att ha toffs... Hon går runt och säger att hon är såååå fin ;)





Igår tog jag och Mikaela med oss barnen och gick till lekparken och gungade. Liam somnade i gungan och Engla var på god väg, så det blev inte så långvarigt ;) Men det var kul så länge det varade.... Engla ville verkligen inte gå hem utan hon skulle fortsätta gunga. Är väl skönt när man är trött också :)

Igår var det Alecx som fick sätta upp Englas hår ;)





Igår var det dags för Alecx att träna innebandy, så mamma och pappa kom upp en sväng och höll mig och Engla sällskap innan dom skulle iväg på sin bugg.

När Alecx kom hem tog jag en promenad med Annelie... Var skit blöt om fötterna när jag kom hem :( Och sen när man vaknade idag, så hade det kommit ny snö... Kan den inte bara smälta bort???

Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Nu ska jag i alla fall göra lite skolarbete. Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: luiise

http://sexyme.se/?img=657 rösta på mig ((:

2009-02-23 @ 10:36:32
Postat av: Mikaela

åååå hon är så söt i sina toffsa =)Söt unge



Ska bli kul att testa spelet på fredag...längtar



puss

2009-02-23 @ 11:04:50
URL: http://mikaelka.blogg.se/
Postat av: Evve

Åh Engla är så söt! och jag har fortfarande inte träffat henne någon gång... Tänkte om du (ni) är sugna på en fika någon dag? Tänkte säga till Mikaela & Liam med... Kram

2009-02-23 @ 16:45:31
URL: http://www.wåhlin.com
Postat av: Annelie

Hon passade skit bra i toffs.. Längtar tills på fre.. Puss

2009-02-23 @ 18:53:36
Postat av: Emilia

Tack! Ja jag vill gärna komma =) Ses då!

2009-02-23 @ 21:20:28
URL: http://elmilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0