Måndag...

Jaha då var det dags för en ny vecka... Idag händer det väl inte så mycket, men i morgon är det tvättning som gäller, onsdag ska vi till farmor på middag, torsdag ska jag ta spruta, fredag ska farmor ha Engla. Alecx ska ha lite killkompisar som kommer hit, så jag ska till Annelie. Vi ska hyra film och äta gott ;) Lördag är det Alla hjärtans dag. Är inte så mycket för den dagen, men något ska han väl få ;) Den här veckan händer det alltså en del :)

I lördags var jag med Annelie hos Evve. Vi kollade på Melodifestivalen.... Vet inte om vi kollade så mycket egentligen för det blev en del prat och sen är det svårt att slita ögonen från Evves lilla dotter. Man glömmer bort hur det är när dom är så små. Nu är ju inte Nathalie så liten längre för hon är ju 6 månader, men mot Engla så är hon liten ;)

Igår var jag och Engla hos farmor på fika. Mamma, pappa och min ena syster var där också. Alecx skulle ju träna innebandy, så därför kunde inte han följa med. Det blev i alla fall lite kakor som åkte ner... Vi stannade så pass länge att Engla fick kvällsmat där också. Farmor hade lite smet kvar från raggmunkar som hon hade ätit tidigare under dagen, så det stekte hon till några. Var så himla länge sen jag åt det, men vad gott det är!!!!!!

Ha en bra dag!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0