Onsdag...

Idag är det onsdag och det betyder mat hos farmor :) Tror att det skulle bli Biffar med mos eller potatis... Får se. Ska bli så himla gott!!!! När man lagar sin egen mat varje dag uppskattar man verkligen att få komma bort och äta. Maten smakar så mycket godare när man inte har gjort den själv. Bara jag som tycker så??

Igår tvättade jag en massa... Skönt när det är gjort i alla fall ;)

Sen var jag ute en sväng med Mikaela också. Har ju inte träffat henne på ett tag för att dom har varit sjuka... Tur att ni mår bättre nu :)

Svärmor kommer nog en runda ikväll också efter att vi har varit hos farmor... Kul när det händer lite!

När jag studerar på distans så känns det som att jag näst intill aldrig kommer från vår lägenhet. Är ju och tränar på morgonen, men sen är det hem och skolarbete som gäller. När Alecx kommer hem från jobbet är ju han oftast rätt trött och känner inte för att hitta på en massa. Skulle vara så kul om jag fick det där jobbet så att jag fick komma ut och träffa lite folk...


Nehe det var dagens inlägg det... Ha en bra dag!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0