Senaste dagarna...

I torsdags kväll var jag och Annelie ute och gick. Vi tog en sväng ner till deras hus. Var så himla länge sen jag var där och tittade nu... Innerväggarna hade kommit upp nu, så man såg ju nu på ett ungefär hur det kommer att se ut sen. Fick se lite tapeter och sånt med. Kommer att bli jättefint!!!!! Blir nästan lite avis ;) Tänk att få bo i ett hus som man har byggt i stort sett helt själv. Vad stolt man skulle vara då :)

Igår var Alecx pappaledig. Vi tog en sväng upp till Kvantum och handlade lite. Träffade farmor där också. Hon frågade om inte vi ville komma på middag hos henne på onsdag... Hon gör så underbart god mat, så självklart tackade vi ja!

Senare på eftermiddagen skulle Alecx hem till en kompis och hjälpa honom med hans dator, så jag och Engla gick hem till Annelie en sväng. Var nog nästan 1 år sen jag var där sist. Kul att få komma bort lite till henne en stund. Engla tycker ju att det är så roligt med Niccie :)

På kvällen tittade vi på:



Vi har blivit riktiga frågesportsnördar haha!!! Nä riktigt så illa är det inte, men det är ett riktigt roligt program.

Efter det titta vi på en film som gick på kanal 5. Don´t say a word hette den. Jag tyckte att den var riktigt bra...



Idag har svärfar varit här en runda på fika. Han hade med sig bakelser som var stora som hus... Det var så att jag blev kräkig, och det krävs rätt mycket innan jag blir det kan jag ju säga.... Har alltid fått höra att jag är en riktigt stor "gottegris", men det finns en gräns även för såna ;)

Ikväll börjar:



Ska bli kul att få följa det ett par veckor framöver ;)

Nehe nu ska jag njuta utav ensamheten ;) Alecx har tagit Engla med sig till en jobbarkompis. Han har också en liten flicka... Kul att dom kan hitta på något tillsammans.

Ha en fortsatt bra lördag!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Det var i april senast ni var uppe.. Såg det i kalendern som Engla tog fram igår.. Tack för kommentaren om huset love Ses ikväll stumpan! Puss

2009-02-07 @ 17:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0