Tisdag...

Idag är det riktigt fint väder ute, men riktigt kallt... Blir nog lite varmare framåt dagen om solen får vara framme :)

Igår var vi på sprotringen en runda... Är typ omöjligt att ha med sig Engla in i en affär när man inte har någon vagn med sig. Hon ska bara springa runt och slita och dra i allt hon kan få tag i...

På tal om sportringen, så köpte Alecx en t-shirt till Engla när vi var på stadium i fredags. Försökte ta en bild på henne igår, men hon ska ju inte stå still, så därför fick det till slut bli en bild på t-shirten när den ligger på golvet ;)







I eftermiddag ska jag tvätta, så det blir till att hålla sig hemma... Men ikväll sen, så funderar jag på att gå ut en sväng. Brukar ju göra det när Alecx lägger Engla...

Sen funderar vi på att köpa en ny säng till henne. Hon börjar ju faktiskt bli en stor tjej nu och då måste man ju ha en annan säng än spjälsängen... Har kollat lite på IKEA och sen får vi nog kolla på JYSK vad dom har för alternativ där.

Håller på att lyssna på en låt med Lasgo... Vet inte hur gammal den är, men jag hittade den för någon dag sen när jag tittade runt lite på youtube. JÄTTEBRA är den i alla fall :)


Nehe, nu väntar skolarbete som vanligt. Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Det låten är himla bra...nu flachades gammla minnen fram =P



Vet du vad... satt igår och kollade på en massa gamla kort ....och bulgarien!Nä nu vill jag att det ska vara augusti =) Kyssar

2009-02-24 @ 10:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0