Torsdag...

Idag vaknade jag upp av plogbilen... Usch inget roligt ljud för då betyder det att det är mycket snö ute. Trodde knappt att jag skulle komma framåt med vagnen när jag skulle köra Engla till dagis. Hon var i alla fall väldigt glad över snön ;)

Har även varit och tagit min spruta idag. Trodde inte att jag skulle komma fram. Var så jäkla halt, så vart tionde steg ungefär halkade jag till. Vågade inte gå så fort, men hade ändå lite bråttom, så det var bära eller brista som gällde. Rätt som det var låg jag där på marken. Hann aldrig uppfatta vad som hände, men tydligen gjorde min hand det, för när allt började klarna om vad som hänt, så hade handen rättat mig från att falla helt pladask på marken. Pinsamt som det är att trilla sådär kunde jag inte låta bli att skratta lite för mig själv, men skyndade rätt snabbt iväg igen i hopp om att ingen hade sett mig haha!!!

Vär framme satte jag mig i väntrummet och satt där i 10 minuter innan någon kom och sa att det var en massa sjukdomar, så att jag fick flytta till en annan avdelning. Fick gå och sätta mig på ett ställe jag aldrig tidigare varit. Visste inte ens att det fanns en avdelning där. Satt däroch väntade hur länge som helst.... Sen kommer hon från ungdomsmottagningen ut... Visste inte att dom hade flyttat ner dit... Gjorde mig absolut ingenting, för hon är en av dom trevligaste mäniskorna jag vet. Hon kom ihåg mig från förr och frågade hur allt var och så vidare... Synd att jag inte alltid kan gå till henne.

Igår var vi ju och åt hos farmor. Var jättegott!!!! Sen hade hon gjort hemmagjord jordgubbsglass. Har aldrig tidigare smakat en sån god glass.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer... Hoppas på något skoj som får dagen att gå fort.

Ha en bra dag!!!


Kommentarer
Postat av: Emilia

Jasså, konstigt att de inte vill säga! De borde ju se, det är ju deras jobb liksom. Får väl se om vi får veta då =)

2009-02-12 @ 14:18:03
URL: http://elmilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0