Torsdag...

Har hört att det ska komma en massa snö i helgen. Eller fredag och söndag i alla fall. Känns inte så värst kul. Vill ha vår nu. Ser tyvärr inte ut så när man tittar ut i alla fall. Snöar lite faktiskt :(

Tittade lite på aftonbladets hemsida som jag brukar göra varje dag. Fick se en artikel om världens största orm. Som tur väl är lever den inte idag utan för 60 miljoner år sen... Kunde bli typ 13 meter och vägde runt 1 ton.... Åt krokodiler... Tur att den inte lever idag. Har ingen fobi för ormar, men jag tycker inte att dom är speciellt trevliga. Tänk att stöta på en 13 meter lång orm som väger 1 ton. Tror jag hade dött. Tur att vi har så pass små ormar som vi har här i Sverige. Här kommer en bild på ormen.



Ikväll är det äntligen Criminal Minds igen. En av dom bästa serier jag har sett. Sen vet jag inte om jag vill se "Du är vad du äter" eller "Sveriges värsta bilförare". Tror att det får bli det förstnämnda, för det andra är lite överdrivet. Tror inte att dom är så dåliga på att köra bil som dom utger sig för att vara.





På tal om röstningen som Strangel är med i. Rösta allt ni kan...

Hos föräldrar,
Hos kompisar,
På jobbet,
I skolan

Ja överallt där ni kan rösta där det är en annan IP-adress... Dom behöver allt stöd dom kan få...




http://www.nsk.se/article/20090120/OMROSTNING/2255581/1126/noje/*/bandomrostning-siesta

Tack på förhand!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0