Fredag...

Då var det äntligen fredag!!!! Idag händer inte så mycket mer än att jag och Engla ska följa med mamma, pappa och syster till Kvantum. Har en massa flaskor som ska pantas. Ska bli skönt att bli av med dom.

Igår var vi i simhallen. Är ju bara 28 grader i lilla basängen, så Engla frös som sjutton. Från början tyckte hon inte alls att det var kul, utan bara kallt. Vi hittade en boll som hon började kasta med... Det var kul, men hon skakade som bara den hela tiden. Vi avslutade vårt bad med en kvart i bobbelpoolen och det var skönt. Engla tyckte det var hur kul som helst med bubblorna.... Vi gick därifrån varma i alla fall ;)

Väntar fortfarande på mina pengar från CSN. Skickade in mina papper förra torsdagen, så jag trodde att jag skulle ha fått dom nu, men icke. Har ju inte kunnat köpa dom nya böckerna och med det inte kunnat börja plugga än. Hoppas att dom kommer i början av nästa vecka.

Ha en bra dag och helg!!!

Kommentarer
Postat av: Evve

Du har en Award att hämta på min blogg:)

Kram kram

2009-01-17 @ 13:56:13
URL: http://www.wåhlin.com
Postat av: Mikaela Kronberg

Du har en Award att hämta på min blogg:)

Kram kram

2009-01-17 @ 16:03:56
URL: http://mikaelka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0