Gårdagen...

Igår hade jag och Engla fullt upp. Vi hade köpt en badkula till Engla från Ö&B som vi testade igår. Hon tyckte först att det var lite otäckt när det började pysa och bubbla, men efter ett tag var det skoj. Tog ett par bilder på det:





Efter det så gjorde vi chokladbollar. En önskning från Alecx ;) Sen var det sovadax för Engla. Under tiden hann jag diska och lite för vid 1 skulle Mikaela och Liam komma. Vi fikade lite och pratade. Engla har börjat lära sig nu vad som är hennes saker.... Så Liam fick inte ha någonting. Engla drog åt sig sakerna han höll i och sa - MIN!!!! Men hon var ändå himla go mot honom. Skulle krama honom och så. Försökte ta en bild på detta, men lyckades inte så bra. Detta var i alla fall det bästa jag kunde få fram:



På kvällen blev det dax att leka med leran vi köpt på Ö&B. Alecx tyckte nog att det var roligare än Engla. Han höll på att fixa med olika figurer och så... Han är ju rätt duktig på sånt där. Såhär blev hans konstverk ;)





Jag har gjort rosen han håller i och bollen... Rätt stolt ;)

I helgen vet jag inte riktigt vad som händer. Får se vad vi hittar på. Ha en bra helg alla!!!!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hon är för söt den lilla prinsessan =) Klart hon måste ha kolla på sina saker..hehehe Tror dom kommer ha jätte kul sen när liam är mer stadig =P KRAM

2009-01-09 @ 13:48:55
URL: http://mikaelka.blogg.se/
Postat av: Annelie

Vad gulligt....

2009-01-10 @ 08:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0