Helgen...

I fredags kväll var vi på "sen kväll med Vickell". Det var jättekul. Mestadels äldre folk som var där, så man kände sig rätt ung ;) Nä, revyn var helt klart sevärd :)

På lördags morgonen åkte Alecx iväg på spelning och jag och Engla åkte med mamma. Vi tog en sväng upp till stan innan det bar vidare till Fröseke. Köpte lite på rean till både mig och Engla. Alltid kul med nya saker. Engla har mest storlek 74 i sina kläder och dom börjar bli för små. Hon har inte så mycket i storlek 80 och 86. Köpte kläder i storlek 86 nu, så att hon har lite att växa i. Hemma i Fröseke blev det mat och sen gick jag och Engla bort till min faster en stund. Sen blev det inte så mycket mer gjort den dagen.

Söndagen började med frukost och sen var vi och matade ankorna. Engl tar först själv en smakbit på brödet och sen kastar hon det till ankorna ;) Hon är för rolig... På eftermiddagen blev det fika hos mormor och sen bar det av hem.

Det hade gått hur bra som helst på spelningen och jag har sett inspelningen från det, så det stämmer ;) På kvällen sen var jag ute och gick en sväng med Annelie :)

I natt vaknade jag och Alecx strax efter 3 av att Engla skriker mamma, mamma!!!!! Hon håller på att få fler tänder, så hon har inte ätit så mycket dom senaste sagarna, men ändå sovit bra, men inte i natt tydligen. Alecx gick och hämtade henne och la henne i vår säng, men hon skulle inte sova. Låg och pratade en massa och efter en stund började hon peka ut mot dörren och sa en massa på "grekiska". Jag tolkade det som att hon var hungrig. Vi gick upp och så åt hon en macka. Åt nästan mer än vad hon har gjort under hela helgen... Stackaren var jätte hungrig :( Strax efter 4 började Alecx klocka ringa, det var dags att gå till jobbet. Han har ju varit vaken sen 3 i natt typ. Usch var trött han kommer att vara när han kommer hem.... Engla somnade i alla fall om sen vid 05.20 och sov till 08.30, då vi var tvugna att skynda iväg till dagis. Hoppas att hon äter mycket där idag, för hon brukar alltid äta jättebra på dagis.

Nehe, nu måste jag upp till stan och ta ut pengar så att jag kan köpa mina böcker till skolan. Har ÄNTLIGEN fått mina pengar idag :) Ha en bra dag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0