Helgen...

I fredags fick jag ett brev från CSN där det stod att jag inte kommer att få några pengar eftersom att jag bara står uppskriven på 200 poäng. Det var verkligen helt fel, så jag ringde till skolan... Fredag och allt, så hade typ alla gått hem, men gick fick i alla fall reda på att det var bara hälften av kurserna jag ska läsa som var inskickade till CSN. Ringde precis till studievägledaren och han hade skickat in nya uppgifter till skolan idag, så CSN får det i morgon. Hatar när det blir strul.... Bara jag får mina pengar innan räkningarna ska betalas.

På fredags kvällen var jag och Engla och handlade med mina föräldrar. Engla tycker att det är så kul att få gå och handla och titta på allt folk. Träffade min kusins flickvän som jag inte har sett på hur länge som helst. Kände faktiskt inte ens igen henne först.... Men det var kul att träffa henne.

På lördagen var Alecx bror här.... Vi gjorde ingenting. Var i Englas rum mycket och lekte med henne. När Alecx bror skulle cykla hem följde vi med och hyrde en film. Vi började titta på den vid halv nio. Vid kvart i nio sov jag. Så bra var den och så rolig är jag en lördag kväll. Kommer inte ihåg vad filmen hette, men DÅLIG var den. Börjar fundera på om mina tabletter mot vitamin B 12 bristen verkligen funkar... Är skit trött varje kväll och orkar inte hålla ögonen öppna. Det är ju inte så att jag vill somna innan nio på helgerna. Då vill man ju kunna umgås med sin sambo... Själv.

Igår (söndag) var vi bjudna upp till farmor på hemmagjorda kroppkakor (bodycakes som Alecx säger haha). Det var jättegott!!! Alecx skulle spela innebandy vid fem, så jag och Engla stannade kvar lite längre. Farmor har badkar, så Engla fick bada en stund. Synd att inte vi har det, för hon älskar att bada. Efter det så var det dax för kvällsmat. Pannkakor fick det bli, men när farmor skulle göra smet, så fanns det typ ingen mjölk kvar (Alecx hade druckit upp nästan en hel liter själv till middagen haha), men det gjorde absolut ingenting, för då behövde vi inte få dåligt samvete över att vi gick och köpte en pizza och delade på i stället. Blev mycket mat igår med andra ord ;)

Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Alecx börjar vid fem nu i två veckor, så jag känner på mig att han kommer att vara ganska trött när han kommer hem sen.

Ha en bra dag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0