Idag har jag valt att ägna mitt inlägg åt...



Detta är en av dom bästa synthgrupperna jag vet, näst efter Strangel då ;) Har valt att lägga ut lite klipp från youtube där vissa låtar är live, då jag tycker att låtarna blir bättre när man ser vilken inlevelse dom har. Den första låten heter Forsaken och varje gång jag lyssnar på denna får jag gåshud och tårar i ögonen. Hela texten och med den inlevelse han framför låten, så går det inte annat än att bara ÄLSKA den...

Forsaken:



"If you're frightened of dying, and you're holding on,
you'll see devils tearing your life away.
If you've made your peace,
then the devils are really angels, freeing you from the Earth."

Holding on:



Standing:



Beloved:



Saviour:



Further:



Illusion:



Hade inte tänkt lägga upp så många, men jag hittade bara fler och fler av mina favoriter. Finns en massa fler bra låtar, men det får räcka såhär för den här gången. Har inte hänt så mycket, så jag har inget att skriva om

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0